Office manager

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare;
- Activ si disciplinat;
- Utilizator încrezut PC ( Coral Draw- constituie un avantaj);
- Cunoașterea tehnicii de birou ( copiator, scanner, imprimantă);
- Cunoașterea bună a limbii române si ruse;
- Cunoașterea normelor de ortografie;
- Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat;
- Abilități de comunicare, dinamism, capacitatea de a lucra în echipă;
- Abilități de coordonare, planificare și organizare;
- Experiența într-un post similar este binevenită.

Responsabilități:
- Recepționarea apelurilor telefonice, înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
- Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale.

Oferim:
- Loc de muncă modern;
- Salariu motivant;
- Posibilitatea de a învăța lucruri noi;
- Telefon de serviciu.

Suntem în Viber

079103020

Acum puteți obține consultație
oriunde vă aflați