Asistent director

Salut! Dacă ești o persoana responsabilă, căreia îi place ca toate lucrurile să fie în ordine. 
Reușești să comunici cu orice tip de persoană și te adaptezi ușor la schimbări. 
Reușești în mod firesc să menții relații profesionale cu toți colegii și cu persoanele cu care interacționezi. 
Știi unde și cum să găsești soluții la provocările ce apar într-un departament administrativ. 
Descrierea ți se potriveste? Aplica cu încredere pentru acest post!
 
Cunoștințe și calificări necesare:
Cunoștințe bune de secretariat; 
Cunoașterea prevederilor legale privind regimul actelor de evidență a personalului;
Abilitați foarte bune de organizare si planificare, eficiență în activitatea proprie;
Limbi străine: limba română, rusă – avansat, ,engleza – constituie un plus;
Cunoașterea normelor de ortografie;
Cunoștințe Microsoft Office, Excel - avansat;
Rezistență la stres. 

Experiența ta de munca:
Experiență în activități de secretariat (minim 1 an). 

Job-ul tău:
1. ADMINISTRATIV:
Îndeplinești activitățile zilnice de secretariat;
Oferi asistență Directorului și colegilor, întocmești situații, analize, prezentări;
Asiguri fluxul de informații de la Directorul către departamente și invers;
Gestionezi documentele interne/externe, prin preluarea/predarea/arhivarea corespondenței;
Colaborezi cu toate departamentele și asiguri suport administrativ pentru acestea;
Asiguri condițiile de protocol pentru Director și în cazul intâlnirilor de afaceri;
Gestionezi necesarul administrativ și aprovizionezi firma cu produse (papetarie/birotică, curațenie, protocol);
Gestionezi relația cu furnizorii de utilități.

2. ADMINISTRARE DOSARE DE PERSONAL:

Asiguri activitățile legate de evidența personalului: întocmire dosare de personal, eliberare adeverințe, verificare condici de prezență cu pontaje, evidența concedii;
Asiguri informarea angajaților cu privire la modificări prevăzute în CM RM;
Asiguri deplină confidențialitate a datelor personale cu care operezi.

Oferim:
- Loc de muncă modern;
- Salariu motivant;
- Posibilitatea de a învăța lucruri noi;
- Telefon de serviciu.

Expediază CV cu poze la adresa: hr@remark.md   cu mențiunea "Asistent Director".

Suntem în Viber

079103020

Acum puteți obține consultație
oriunde vă aflați